Happy monday


Godmorgon måndag och välkommen höstlov , inser att jag är lite bortskämd med dehär lovet, men inget mig emot! Jag har nämligen ändå en massa att stå i, dels ett hem att hålla rent och strukturera upp (jag har en förmåga att knöla in mer saker i ett skåp än vad som får plats)  sen har jag en himla massa läxor att göra också.. Så jag ska nog kunna fördriva tiden :) 
Har dessutom haft en väldigt bra helg, i fredags var jag hos naprapaten och även på arbetsintervju.. På kvällen kollade jag å Christoffer på the walking dead , i lördags gjorde jag högskoleprov typ hela dagen och på kvällen åt vi god mat å såg på så mycket bättre :)  igår åt vi mysig Frulle å kollade på film, sen åkte vi och tittade på tennis med linkan! 

Ikväll kör vi 3 bodypump , det ska bli ett sant nöje!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0