November

Baby its cold outside!! 

Detta är en riktig skitmånad, mörkrets månad, även sorgens månad!  
Man får göra allt man kan för att vara ett ljus i varandras liv !! 
Det sägs att ensam är stark, de må hända..men tillsammans är man starkare!!  Och ibland känner man inte ens för att vara stark, då kan någon annan vara stark åt än :) 

Ikväll har jag lagat tacopaj, tänt massa ljus i vårt mysiga hem, å nu väntar jag på att Christoffer ska komma hem, sätta sig jämte mig under filten å kolla på nån kul film å äta :) 

Skola imorgon , efter en veckas lov!:) 







 
Det har varit en känslostark helg, men så vacker med alla tända ljus, finaste jag vet! Är SÅÅ glad för att jag har en kille som vill titta på ljusen med mig :) 
Så har vi varit på linneas grav , det är så fint där!!  Även mamma har vi varit hos <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0