flashback

Jo visst är det så, att den här tiden på året tar sönder mig. 
I fredagskväll satt ralle här hemma med oss i soffan, å ja tänkte inte mer på det..men sen börja klockan närma sig tolv och hela min kropp kände nånting, kände igen situationen..Å då kom jag på att för exakt ett år sedan, samma tid å dag satt ralle i den soffan när min telefon ringde.. - Din mamma är påväg med ambulansen till ryhov, det vore bra om du kunde åka upp och möta henne där... Så har dom aldrig sagt innan,  att ja ska möta henne! å inte visste jag att ja den natten skulle få uppleva en mardröm.. Men hon kämpade på en vecka till, och denna veckan i år, känns det som att jag får återuppleva allt igen. Mörkret, årstiden, allt påminner mig.  Samma tid förra året låg även pappa på sjukhuset, å det gör han i år med..allt är sig likt utan att hon inte är här. 
Usch.  Och jag känner inte ens för att försöka vara stark. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0