Dax att vända blad..

Naked juicebar är snart ett avslutat kapitel i mitt liv, då det börjar bli dax för mig att göra något annat ,men det har verkligen varit fyra händelserika år där. Jag har lärt mig så mycket, om mig själv och andra! Jag har skapat så många nya relationer, fått vänner för livet! Det har funnits dagar då jag har sprudlat med energi och de har funnits dagar då man inte kunnat hålla tårarna borta. Har fått uppleva alla möjliga känslor där, allt ifrån romantik till att hyperventilera i "panikhörnan" ! 
Ja tänker tillbaka på mina år på Naked , och på hur uppvaktad jag har blivit , jag har fått telefonnummer på alla möjliga konstiga sätt, jag har blivit bjuden på dejt..men de finaste ja vart med om, va en gång när två små tjejer kom fram och sa: är det någon här som heter Christine? 
Ehh, Ahh jag gör det?:) 
- då är den här till dig.. Så lämnade dom en fin liten ask med rosett på! Och när jag öppnar så ligger det två stycken kärleksmums i!! Hur fint?!  
Sånt här händer bara på film tänkte jag!:)  
Nu är jag sjukt taggad på nästa kapitel , men är ändå så tacksam för mina år på Naked juicebar!  
Ps. Killen med kärleksmumsen är idag min pojkvän 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0