Unik kärlek!

Jag tycker att det är så fint hur olika ens kärlekshistorier är, och hur unika och speciella varje förhållande är! Har en tavla här hemma där det står" every lovestory is besutiful but ours is my favorite"  å det är sant! 
Vi är fantastiska tillsammans , ett himla bra team. 
Det finns liksom inget annat par jag vill efterlikna eller har som förebilder eller bli inspererand av, jag vill bara ta det bästa av mig och det bästa av Christoffer och göra det bästa av oss ! Nått unikt. 

Jag har på senare tid kännt en stress över hur jag (vi) ska hinna med saker i livet, som att plugga, köpa hus, skaffa barn, ut å resa.. Men nu har jag börjat släppa den stressen, saker sker när det ska! 
"We dont ned to rush in to something, forever is a very long time"  ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0