2014

Okej då, bara för att jag tycker sånt här är skoj!!


Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?

Jaa, det gjorde jag! Jag åkte skidor för första gången i mitt liv, å det var en rolig upplevelse som jag garanterat kommer att göra igen. 

Jag klättrade också för första gången, å jag va grym!! 

Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte fall jag hade några nyårslöften..förutom att vara snäll, och det har jag varit :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?

Angelica 

Dog någon som stod dig nära iår?
Njae, min älskade mamma dog en månad innan 2014 började. 

Vilka länder besökte du ?

Frankrike (Paris), Spanien (barserlona) 

Är det något du saknat under 2014 som du vill ha mer av 2015?
Lite mer utmaningar hade vart kul, äventyr!! 

Vilket datum från 2014 kommer du alltid komma ihåg?
Jag kommer alltid att bära med mig våran resa till Paris och även barserlona i mitt hjärta. Det är två helt fantastiska platser som jag och Christoffer fått uppleva tillsammans ! Vi är också väldigt bra på att ta vara på fina sommardagar med att gå på picknick, de dagarna är också värda att minnas. 

När jag, nille å nattis va i Halmstad, vilken dag!!

Vad var din störta framgång under 2014?

Det va när jag slutade på naked juicebar efter att ha jobbat där i fyra år, och bestämde mig för att börja skolan igen.Succé!! 

Största misstaget?

Jag har säkert gjort många misstag, men inget som jag kommer på just nu! 

Har du varit sjuk eller skadat dig iår?

Efter parisresan så fick jag lunginflammation och var väldigt sjuk ett tag, men annars har mitt immunförsvar kämpat på bra tycker jag! 

Bästa köpet?
Kamera

Vad spenderade du mest pengar på under året?
Shopping och resor!! 

Gjorde något dig riktigt glad?
Det är mycket som gör mig riktigt glad, mina fina vänner å Christoffer! 

En morgon när jag kom till jobbet, trött å osugen stod det blommor där till mig, och en fin lapp från Bella, det gjorde mig sådär löjligt glad! 

En annan dag hade min kille köpt blommor till mig och min favorit chokladboll, då blev jag så glad att ja börja gråta!! Och igår kom en kompis hem till mig med blommor, choklad och ett brev, det gjorde mig också EXTRA glad!! Sen får jag ofta fina sms av mina vänner som beskriver hur viktig jag är för dom, det gör mig glad! 

Vilka låtar kommer du alltid förknippa med ?

Hearts on fire, bonfire heart, how Long Will i Love you, thinking out loud, mm.

Var du gladare/ledsnare iår än förra året?
Jag var nog ledsnare iår pågrund av min saknad efter mamma, vissa dagar har varit otroligt kämpiga. Men jag har också varit glad!! 

Vad önskar du att du hade gjort mer av iår?
Skrivit mer. 

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Ingenting, tänkte skriva ätit godis, men äsch, jag gillar ju det!

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min familj och avslutade på bästa sätt hemma med Christoffer!! 

Blev du kär iår?
Nej, det blev jag för 3 år sen idag på pricken <3

Favoritprogram på tv?
Lätt, bonde söker fru och ensam mamma söker! Älskar kärlek!

Bästa boken du läst iår?
Också lätt, livet efter dig, och förr eller senare exploderar jag! Läs dom!!

Största musikaliska upptäckten?
Melissa horn kommer alltid vara alla års bästa artist!

Något du önskade dig på din födelsedag som du fick?
Min födelsedag? De va längesen! Jag fick chokladbollar på sängen till frukost!! Å så fick jag grönt kort i klättring. Han är otroligt påhittig å skämmer alltid bort mig på födelsedagar å julafton! 

Något du önskade dig men inte fick?
Det har jag svårt att tro ;)

Vad gjorde du på din födelsedag iår?

Christoffer och jag va hos mamma på graven, vi va en stund ute i solen, vi bakade två olika tårtor, sen kom min fina familj och Nicole på kalas, och på kvällen badade vi i Vättern!Succé att vara ett sommarbarn!  

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, man får vara tacksam för allt man har! 

Hur skulle du beskriva din stil 2014?
Jag har ingen stil, kläder efter väder typ!! 

Vad fick dig att må bra?
De människor som lyssnar, bryr sig, kramas och ger mig energi.

Vem saknade du?

Min mamma! 

Dem bästa nya människorna du lärde känna?
Har ett gäng i skolan med nya människor jag håller på att lära känna, men bäst är lirie!! :) 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0