Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom va kvar

Just precis nu , har jag sånt lugn i själen.. 
Christoffer va hemma, de va kul, vi spelade bandy å ja va målvakt, tavlorna blev lite snea, men spelar det någon roll? Sen gick han, å det blev tyst i vårt hem, lite väl tyst..jag gick runt å plockade lite, å efter ett tag kommer jag på mig själv... Här sitter jag, på en kista , med Melissa horn i högtalarna och tittar ut genom fönstret , på fåglarna! Först va hela himlen full med fåglar, så fint..jag måste ta ett kort tänkte jag! Men då satte sig alla fåglarna på hustaket precis utanför, å här har jag suttit å väntat på att dom ska flyga iväg, men dom verkar vilja sitta kvar där.. Jag blev lite smått avundsjuk på dom, de flyger runt i den härliga (höst) luften, från tak till tak,på en rosa å otroligt vacker himmel..  
Sen kom ja på mig själv att skämmas lite , här sitter jag en kväll å tittar på fåglar, har ja inget liv eller?! Meeen, varenda del i min kropp trivs av att sitta här i fönstret, så jag sitter kvar! Jag ska ha den där bilden när alla fåglarna flyger iväg!! Lite varm choklad kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0